Uber wybrał światowego partnera medialnego MediaCom

2020-10-08

Uber wybrał światowego partnera medialnego MediaCom


MediaCom został nowym międzynarodowym partnerem medialnym Ubera, informuje Adweek. Wcześniej agregator współpracował z MediaComem w USA i Australii, więc transakcja przebiegła bez formalnego rozpatrzenia - firmy po prostu rozszerzyły obszar współpracy. Firmy z powodzeniem współpracowały już w Australii i USA.


MediaCom będzie odpowiedzialny za wszystkie media marki Uber online i offline od 1 stycznia 2021 r. Projekt będzie prowadzony przez Ilana Abrams-Notle, szefową działu transformacji cyfrowej w MediaCom US, oraz Lata Sundaram, dyrektora generalnego MediaCom.

„Praca, jaką wykonali dla Ubera w prawdopodobnie jednym z najtrudniejszych okresów w naszej branży, dała nam pewność, że możemy nawiązać produktywną współpracę na arenie międzynarodowej” - powiedział Travis Freeman, globalny szef mediów Ubera.

Wcześniej MediaCom był zaangażowany w planowanie mediów dla Ubera w Australii i USA. Na innych rynkach agregator nawiązał współpracę z różnymi agencjami, takimi jak OMD w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce oraz Initiative w Ameryce Łacińskiej.

Według firmy konsultingowej COMvergence, Uber wydaje około 190 milionów dolarów na kanały medialne (z wyłączeniem kanałów cyfrowych) na całym świecie. W pandemii, po raz pierwszy, Uber więcej pieniędzy zarobił z dostawy żywności niż z przewozu pasażerów. W drugim kwartale spółce udało się również zmniejszyć stratę netto.

Uber szybko się rozwija na rynku polskim. Przewozy pasażerów czy jedzenia stały si e codzienności . zapraszamy wszystkich kierowców Ubera i ich klientów do zamieszczania darmowych ogłoszeń na nasza-kasa.pl.  Za darmo, motoryzacja oraz nieruchomosci także bezpłatnie.

(Aby zamieścić ogłoszenie kliknij tutaj)
 
Do góry